אריה ארליך: "אין היתכנות לריצה נפרדת; שתי המפלגות לא יעברו"

אסתי פלד 2 Comment on אריה ארליך: "אין היתכנות לריצה נפרדת; שתי המפלגות לא יעברו"

סגן עורך עיתון משפחה, אריה ארליך במהדורה המרכזית: "אין היתכנות לריצה נפרדת משום ששתי המפלגות לא יעברו. אני מאמין שהשכל הישר יגבר ותימצא הנוסחה"

צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

סגן עורך עיתון משפחה, אריה ארליך שוחח הערב (שני) עם אבי רבינא במהדורה המרכזית והעריך כי דגל התורה ואגודה ישראל ירוצו יחד בבחירות למרות המחלוקת. "אני מאמין שהשכל הישר יגבר ותימצא הנוסחה".

"זו מחלוקת שהיא חלקה פוליטית וחלקה אידיאולוגית", פתח ארליך. "קודם כל דגל רוצה לשפר עמדות, גפני רוצה להיות יו"ר למרות ההסכם. אבל זה לא רק פוליטיקה כמובן, בבית הרב אדלשטיין יש ביקורת על ההסכם שהושג בבעלזא מול משרד החינוך. בדגל אומרים 'אנחנו לא מתערבים להם אלא חוששים מהשלכות עלינו'".

עם זאת, הוא העריך: "אין היתכנות לריצה נפרדת משום ששתי המפלגות לא יעברו. לכל היותר אם יקרה נס רק דגל תעבור ואגודה לא. ואז מה הועילו חכמים בתקנתם. רוב הסיכויים ששתיהן לא יעברו. אני מאמין שהשכל הישר יגבר ותימצא הנוסחה".

לדבריו "אנחנו יודעים לקרוא את המספרים. כל אחת משתי הסיעות חייבות להביא לפחות 160 אלף קולות. אלה מספרים שלא קיימים. אין מאיפה להביא את זה. נניח שדגל צודקים שהם יעברו, מה עם אגודה?"



2 תגובות

מיין תגובות